DSpace Repository

Mercadeo mensurable

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-16T23:13:17Z
dc.date.available 2020-04-16T23:13:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/641
dc.description Measurement is one of the most important issues in the world of direct marketing, the text explores measurable aspects, such as: aspects to measure in a campaign, metrics to measure the effectiveness of a marketing plan, KPI's and ROI. es
dc.description.abstract La medición es uno de los temas de mayor importancia en el mundo del mercadeo directo, el texto explora aspectos mensurables, tales como: aspectos a medir en una campaña, métricas para medir la efectividad de un plan de mercadeo, los KPI´s y ROI. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0081 2016
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Indicadores claves de desempeño es
dc.subject Mercadeo directo es
dc.title Mercadeo mensurable es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account