DSpace Repository

Antecedentes del mercadeo directo

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-16T01:24:22Z
dc.date.available 2020-04-16T01:24:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/638
dc.description The text is introduced with a general background of direct marketing. Direct marketing is then explored as part of a process; traditional versus relationship marketing is also addressed, as well as the marketing process. es
dc.description.abstract El texto se introduce con antecedentes generales del mercadeo directo. Posteriormente se explora el mercadeo directo como parte de un proceso; también se aborda el mercadeo tradicional versus el mercadeo relacional, así como el proceso del mercadeo. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0078 2016
dc.subject Mercadeo directo es
dc.subject Proceso del mercadeo es
dc.title Antecedentes del mercadeo directo es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account