DSpace Repository

Ambiente de mercado

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-15T23:26:27Z
dc.date.available 2020-04-15T23:26:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/620
dc.description Explanation of the marketing environment, mention is made of the various forces that surround the company and the variables that make up its external microenvironment. Environmental identification and its importance from the marketing point of view is also addressed. es
dc.description.abstract Explicación del entorno del mercadeo, se hace mención a las diversas fuerzas que rodean a la empresa y a las variables que conforman el microambiente externo de esta. También se aborda la identificación ambiental y su importancia desde el mercadeo. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0060 2016
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Microambiente es
dc.subject Macroambiente es
dc.title Ambiente de mercado es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account