DSpace Repository

Internet y tecnología aliados de la investigación

Show simple item record

dc.contributor.author Bejarano Chacón, Carlos
dc.date.accessioned 2020-07-01T01:53:18Z
dc.date.available 2020-07-01T01:53:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/830
dc.description The use of the internet and technology in research processes is addressed. Investigating is no less complex due to existing technology, although it is true that several procedures may be easier. It follows that the conclusions that result are subject to the expertise of the researcher and the correct implementation of the findings is the responsibility of the marketing manager. es
dc.description.abstract Se aborda el uso del internet y la tecnología en los procesos investigativos. Investigar no es menos complejo por la tecnología existente, si bien es cierto pueden resultar más sencillos varios procedimientos. Se deduce que las conclusiones que resulten están sujetas a la pericia del investigador y poner en práctica de manera correcta los hallazgos le corresponde al encargado de mercadeo. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0010 2017
dc.subject Investigación de mercados es
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Internet es
dc.subject Tecnología es
dc.title Internet y tecnología aliados de la investigación es
dc.type Objeto de aprendizaje es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account