DSpace Repository

Investigación causal y pruebas de mercado

Show simple item record

dc.contributor.author Obando, Adriana
dc.date.accessioned 2020-07-01T01:47:00Z
dc.date.available 2020-07-01T01:47:00Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/829
dc.description The following forms of data collection and analysis are explained: 1) Monitor-panel study and 2) Explanatory-experimental study. The variables of the experimental design are explained, as well as the design and application of experimental research. In addition, field experiments and market tests are exposed. Finally, the analysis and writing of the quantitative report is discussed. es
dc.description.abstract Se explican las siguientes formas de recopilación y análisis de datos: 1) Estudio monitorias-paneles y 2) Estudio explicativas-experimentales. Son explicadas las variables del diseño experimental, así como el diseño y aplicación de la investigación experimental. Además, se exponen los experimentos de campo y pruebas de mercado. Por último, se comenta el análisis y redacción del informe cuantitativo. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0009 2017
dc.subject Investigación de mercados es
dc.subject Investigación experimental es
dc.subject Investigación causal es
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Pruebas de mercado es
dc.title Investigación causal y pruebas de mercado es
dc.type Objeto de aprendizaje es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account