DSpace Repository

El plan de mercadeo: Estrategias

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-18T02:02:20Z
dc.date.available 2020-04-18T02:02:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/662
dc.description Once the mission, vision, organizational values and objectives are defined precisely, the next step is to formulate the marketing plan, the subject of this reading. The strategies and tactics of the marketing plan are studied. es
dc.description.abstract Una vez que se define la misión, la visión, los valores organizacionales y los objetivos en forma precisa, el siguiente paso es formular el plan de marketing, tema de la presente lectura. Son estudiadas las estrategias y tácticas del plan de mercadeo. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0102 2016
dc.subject Plan de mercadeo es
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Estrategia de marketing es
dc.title El plan de mercadeo: Estrategias es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account