DSpace Repository

Mercadeo directo integrado

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-16T23:52:16Z
dc.date.available 2020-04-16T23:52:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/642
dc.description Any commercial, industrial or service activity, regardless of its size, requires marketing its products or services; based on the above, the text presents elements linked to integrated marketing and integrated marketing communication (IMC). Finally, comments are made on the establishment of the total promotion budget. es
dc.description.abstract Cualquier actividad comercial, industrial o de servicios, independientemente de su tamaño, requiere mercadear sus productos o servicios; con base en lo anterior, el texto presenta elementos ligados al marketing integrado y a la comunicación de marketing integrada (IMC). Por último, se comenta sobre el establecimiento del presupuesto total de promoción. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0082 2016
dc.subject Mercadeo directo es
dc.subject Comunicaciones integradas es
dc.subject Mercadeo integrado es
dc.subject Comunicación de marketing integrada es
dc.title Mercadeo directo integrado es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account