dc.contributor.author |
Universidad San Marcos |
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dc.date.accessioned |
2020-04-16T01:33:53Z |
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dc.date.available |
2020-04-16T01:33:53Z |
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dc.date.issued |
2016 |
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dc.identifier.uri |
http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/640 |
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dc.description |
Direct marketing has emerged as a very powerful tool, which has made it one of the communication activities of the company that has experienced the greatest growth in recent years. Based on such panorama, direct marketing is defined and its conceptual delimitation, as well as its operation. A differentiation is made between direct and traditional marketing; finally, interactive marketing is studied. |
es |
dc.description.abstract |
El mercadeo directo ha emergido como una herramienta muy poderosa, lo cual ha propiciado que sea una de las actividades de comunicación de la empresa que mayor crecimiento ha experimentado en los últimos años. Con base en tal panorama, se define el mercadeo directo y su delimitación conceptual, así como su funcionamiento. Se realiza una diferenciación entre mercadeo directo y el tradicional; por último, se estudia el mercadeo interactivo. |
es |
dc.language.iso |
es |
es |
dc.publisher |
Universidad San Marcos |
es |
dc.relation.ispartofseries |
LEC MER;0080 2016 |
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dc.subject |
Mercadeo directo |
es |
dc.subject |
Mercadeo interactivo |
es |
dc.subject |
Mercadeo tradicional |
es |
dc.title |
Mercadeo directo |
es |
dc.type |
Lectura |
es |