DSpace Repository

El ciclo de vida del producto

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-16T00:21:47Z
dc.date.available 2020-04-16T00:21:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/626
dc.description The life cycle of a product is divided into six stages, which are explained in the text. The issue of planned obsolescence and fashion are also part of the reading. es
dc.description.abstract El ciclo de vida de un producto se divide en seis etapas, las cuales se exponen en el texto. El tema de la obsolescencia planeada y la moda también forman parte de lo planteado en la lectura. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0066 2016
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Mercadotecnia es
dc.subject Producto es
dc.subject Ciclo de moda es
dc.subject Ciclo de vida del producto es
dc.title El ciclo de vida del producto es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account