DSpace Repository

Segmentación de mercados meta

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-15T23:33:58Z
dc.date.available 2020-04-15T23:33:58Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/622
dc.description It explains what segmenting consists of and the objectives of the segmentation process, as well as its variables and criteria. In addition, a process is recommended to carry out an adequate market segmentation. Macrosegmentation, micro-segmentation and the requirements for effective segmentation are part of the reading. es
dc.description.abstract Se explica en qué consiste segmentar y los objetivos del proceso de segmentación, así como sus variables y criterios. Además, se recomienda un proceso para realizar una segmentación de mercados adecuada. La macrosegmentación, la microsegmentación y los requisitos para realizar una segmentación eficaz forman parte de lo expuesto en la lectura. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0062 2016
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Mercadotecnia es
dc.subject Segmentación es
dc.title Segmentación de mercados meta es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account