DSpace Repository

Planeación orientada hacia el mercado

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-15T01:01:14Z
dc.date.available 2020-04-15T01:01:14Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/593
dc.description Successful companies practice the art of market-oriented strategic planning, a central theme of the lecture; the nature of high-performance companies and the factors they must take into account are discussed, and corporate strategic planning is discussed by commenting on the four planning activities that any organization's headquarters must undertake. The eight steps of the planning process are explained. es
dc.description.abstract Las empresas exitosas practican el arte de la planeación estratégica orientada hacia el mercado, tema central de la lectura; se comenta sobre la naturaleza de las empresas de alto rendimiento y los factores que deben tomar en cuenta, además, se expone sobre la planeación estratégica corporativa comentando las cuatro actividades de planeación que deben emprender las oficinas centrales de cualquier organización. Se explican los ocho pasos del proceso de planeación. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0033 2016
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Planificación estratégica es
dc.title Planeación orientada hacia el mercado es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account