DSpace Repository

Nuevos canales de mercadeo

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-15T00:29:18Z
dc.date.available 2020-04-15T00:29:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/583
dc.description The new communication channels are born as a result of the effects of globalization and the rapid growth of new technologies. There is an instant exchange of information between users, among which are: social networks, viral marketing, mobile marketing, Web 2.0, blogs, e-newsletters, sponsored searches. es
dc.description.abstract Los nuevos canales de comunicación nacen a raíz de los efectos de la globalización y del rápido crecimiento de las nuevas tecnologías. Existe un intercambio instantáneo de información entre usuarios, entre los mencionados se encuentran: redes sociales, marketing viral, mobile marketing, Web 2.0, blogs, e-newsletter, búsquedas esponsorizadas. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0023 2016
dc.subject Socialmedia es
dc.subject Comunicaciones integradas es
dc.subject Canales de mercadeo es
dc.subject Mercadeo es
dc.title Nuevos canales de mercadeo es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account