DSpace Repository

Administración de las ventas: Antecedentes

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-14T22:53:41Z
dc.date.available 2020-04-14T22:53:41Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/561
dc.description Reading that identifies the history of sales management, starting from the early days to sales management in the 21st century. It indicates that sales and sales management, although closely related, are different from each other; furthermore, the subject is addressed as part of the marketing process. Finally, a definition of sales management is provided and its component elements are indicated. es
dc.description.abstract Lectura que identifica los antecedentes de la administración de las ventas, iniciando desde la época primitiva hasta llegar a la administración de las ventas en el siglo XXI. Se indica que la administración de las ventas y las ventas, a pesar de poseer una relación cercana se diferencian entre sí; además, se aborda el tema como parte del proceso de la mercadotecnia. Por último, se brinda una definición de administración de las ventas y se indican los elementos que la componen. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0001 2016
dc.subject Administración de las ventas es
dc.subject Mercadeo es
dc.title Administración de las ventas: Antecedentes es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account