DSpace Repository

Estrategias de imitación y marcas

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-04T02:36:28Z
dc.date.available 2020-04-04T02:36:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/336
dc.description The strategy of brand imitation is analyzed, its definition and usefulness; for the implementation of this a division is established in two main chapters, the first includes the collection and analysis, the second is focused on the planning of the strategy and actions to follow. It is commented on the imitation and degrees of the same one, in addition, the innovative strategies are approached before imitating strategies, the identity, image and benefits of the marks. es
dc.description.abstract Se analiza la estrategia de imitación de marca, su definición y utilidad; para la implementación de esta se establece una división en dos grandes capítulos, el primero comprende la recolección y análisis, el segundo está enfocado en el planteamiento de la estrategia y acciones a seguir. Se comenta sobre la imitación y grados de la misma., además, se abordan las estrategias innovadoras ante estrategias imitadoras, la identidad, imagen y beneficios de las marcas. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0013 2015
dc.subject Estrategia de imitación es
dc.subject Gestión de marca es
dc.subject Mercadeo estratégico integral es
dc.title Estrategias de imitación y marcas es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account