DSpace Repository

El Producto: Parte I

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-04T02:18:07Z
dc.date.available 2020-04-04T02:18:07Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/332
dc.description Reading explains what a product consists of and its different dimensions or levels. It comments on the development of new products and their administration, as well as the process so that they can be developed mentioning seven necessary stages; it explores the process of adoption and diffusion of new products; it also provides a classification of products with a brief explanation about each of them; it talks about packaging and labels, a point directly related to the needs of wholesalers and retailers at the time of acquiring it. Mention is made of brands, their types, structure and management. es
dc.description.abstract La lectura explica en qué consiste un producto y sus distintas dimensiones o niveles, se comenta acerca del desarrollo de nuevos productos y la administración de los mismos, así como del proceso para que puedan ser desarrollados mencionando siete etapas necesarias, se explora el proceso de adopción y difusión de nuevos productos, también se brinda una clasificación de los productos con una breve explicación sobre cada uno de ellos, se habla del empaque y etiquetas, punto directamente relacionado con las necesidades de mayoristas y detallistas al momento de adquirirlo. Se hace mención sobre las marcas, sus tipos, estructura y gestión. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0009 2015
dc.subject Producto es
dc.subject Servicio es
dc.subject Marca es
dc.subject Mercadeo estratégico integral es
dc.title El Producto: Parte I es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account