Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-04T01:53:32Z
dc.date.available 2020-04-04T01:53:32Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/328
dc.description The potential market measures the importance of the economic opportunity that a market product represents, such a first dimension of attractiveness must be complemented by a dynamic assessment describing its life time, taking into account that each market product corresponds to a different life cycle. es
dc.description.abstract El mercado potencial mide la importancia de la oportunidad económica que representa un producto mercado, tal primera dimensión del atractivo debe complementarse con una evaluación dinámica describiendo su tiempo de vida, teniendo en cuenta que a cada producto mercado le corresponde un ciclo de vida distinto. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0005 2015
dc.subject Ciclo de vida del producto es
dc.subject Producto es
dc.subject Marca es
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Mercadeo estratégico integral es
dc.title Ciclo de vida es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account