DSpace Repository

Mercadeo de servicios internacionales

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-11-05T18:13:57Z
dc.date.available 2020-11-05T18:13:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/11506/1056
dc.description Academic reading that analyzes fundamental aspects at the moment of opting for international marketing, such as its planning and services in international commercial treaties. Competitiveness, quotations and promotions in international services are studied, as well as some marketing strategies for international services, including adaptation and standardization strategies. Competitive and growth strategies, the service-utility chain and, finally, the business plan are necessary factors in international marketing. en
dc.description.abstract Lectura académica que analiza aspectos fundamentales al momento de optar por la comercialización internacional, tal como la planificación de esta y los servicios en los tratados comerciales internacionales. Se estudia la competitividad, cotizaciones y promociones en los servicios internacionales, así como algunas estrategias de mercadeo de servicios internacionales, entre estas la estrategia de adaptación y la de estandarización. Las estrategias competitivas y de crecimiento, la cadena de servicio-utilidades y, por último, el plan de negocio constituyen factores necesarios en el marketing internacional. es
dc.language.iso es es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0014 2020
dc.subject Comercio internacional es
dc.subject Mercadeo internacional es
dc.subject Tratado comercial es
dc.subject Estandarización es
dc.subject Plan de negocio es
dc.title Mercadeo de servicios internacionales es
dc.type Objeto de aprendizaje es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account