DSpace Repository

Consideraciones teórico-conceptuales

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2021-08-06T23:29:55Z
dc.date.available 2021-08-06T23:29:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/11506/1234
dc.description Before starting the systematic reflection of the Contemporary Pedagogical Orientations, it is necessary to establish fundamental theoretical principles to enrich the reflection, as well as to point out the philosophical course from which all the pedagogical currents that are put into practice today are nourished. es
dc.description.abstract Antes de iniciar la reflexión sistemática de las Orientaciones Pedagógicas Contemporáneas, es necesario establecer principios teóricos fundamentales para enriquecer la reflexión, así como señalar el derrotero filosófico del que se nutren todas las corrientes pedagógicas que se ponen en práctica hoy en día. es
dc.language.iso es es
dc.publisher USAM es
dc.relation.ispartofseries LEC EDU;0034 2020
dc.subject Filosofía de la educación es
dc.subject Pedagogía es
dc.subject Teoría de la educación es
dc.subject Corriente pedagógica es
dc.title Consideraciones teórico-conceptuales es
dc.type Objeto de aprendizaje es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account