Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-15T23:29:56Z
dc.date.available 2020-04-15T23:29:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/621
dc.description Exposition of some definitions related to marketing, from different authors, such as: needs, desires, demands, market, marketing, work approaches in companies and market segmentation. es
dc.description.abstract Exposición de algunas definiciones relacionadas con el marketing, de diferentes autores, tales como: necesidades, deseos, demandas, mercado, mercadeo, enfoques de trabajo en las empresas y segmentación de mercados. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0061 2016
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Mercadotecnia es
dc.subject Fundamentos de marketing es
dc.title Conceptos es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account