DSpace Repository

Medición e identificación de perfiles

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-18T19:56:33Z
dc.date.available 2020-04-18T19:56:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/712
dc.description One of the most important challenges in the business consists of attracting new clients, which is why it is necessary to know about the measurement and identification of profiles. The marketing strategy oriented to a specific group, the behavioral models (estimation and heterogeneity), as well as the probabilistic models are studied. es
dc.description.abstract Uno de los retos más importantes dentro del negocio consiste en la captación de nuevos clientes, por lo cual resulta necesario conocer sobre la medición e identificación de perfiles. Se estudia la estrategia de marketing orientada a un grupo determinado, los modelos de comportamiento (estimación y heterogeneidad), también los modelos probabilísticos. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC TEC;0024 2016
dc.subject Minería de datos es
dc.subject Big data es
dc.subject Medición de perfiles es
dc.subject Identificación de perfiles es
dc.title Medición e identificación de perfiles es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account