DSpace Repository

Responsabilidades para con los clientes

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-10T23:06:45Z
dc.date.available 2020-04-10T23:06:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/462
dc.description Academic text that deals with the relationships between entrepreneurs and clients under the focus of ethics; it mentions the war paradigm and the service paradigm; as well as ethical issues around the development of a product and/or service. With respect to the products, the classes of planned obsolescence are mentioned. Finally, advertising and its veracity are analyzed under the ethical perspective. es
dc.description.abstract Texto académico que trata de las relaciones entre empresarios y clientes bajo el enfoque de la ética; se hace mención al paradigma de la guerra y al paradigma del servicio; así como a cuestiones éticas en torno al desarrollo de un producto y/o servicio. Respecto a los productos se mencionan las clases de obsolescencia planeada. Por último, se analiza la publicidad y su veracidad bajo la perspectiva ética. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC ETI;0003 2016
dc.subject Ética empresarial es
dc.subject Ética publicitaria es
dc.subject Negocios éticos es
dc.title Responsabilidades para con los clientes es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account