DSpace Repository

Regulación y políticas de competencia

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-10T05:45:09Z
dc.date.available 2020-04-10T05:45:09Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/451
dc.description The legislation of Promotion of the Competition arises as an ideal solution for the organization of markets and the social welfare; to understand better such matter the text gives the definitions of economic agent, consumer, trader or supplier. Subsequently, the Law for the Promotion of Competition and Effective Defense of the Consumer is analyzed. es
dc.description.abstract La legislación de Promoción de la Competencia surge como una solución ideal para la organización de mercados y el bienestar social; para comprender mejor tal materia el texto da a conocer las definiciones de agente económico, consumidor, comerciante o proveedor. Posteriormente, se analiza la Ley de Promoción de la Competencia y Defensa Efectiva del Consumidor. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC DERE;0017 2016
dc.subject Legislación mercantil es
dc.subject Derecho mercantil es
dc.subject Competencia es
dc.subject Consumidor es
dc.title Regulación y políticas de competencia es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account