DSpace Repository

El plan de mercadeo para un despacho contable

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-08T05:05:53Z
dc.date.available 2020-04-08T05:05:53Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/393
dc.description The conditioning factors for the creation of an accounting firm, the market conditioning factors in consulting and innovation (as a market conditioning factor) are exposed. es
dc.description.abstract Son expuestos los factores condicionantes para la creación de un despacho contable, los condicionantes del mercado en las asesorías y la innovación (como una condicionante del mercado). es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC CONT;0038 2016
dc.subject Contabilidad es
dc.subject Despacho contable es
dc.subject Plan de mercadeo es
dc.subject Organización de despacho es
dc.title El plan de mercadeo para un despacho contable es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account