dc.contributor.author |
Universidad San Marcos |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-23T01:46:49Z |
|
dc.date.available |
2020-08-23T01:46:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/11506/994 |
|
dc.description |
Not all markets behave in the same way, they are generally affected by the number of suppliers and demanders that make it up, the type of goods or services they produce, prices that control legal regulations, and so on. All this means that there are different types of markets, the text emphasizes the study of perfect competition markets. |
es |
dc.description.abstract |
No todos los mercados se comportan de la misma manera, generalmente están afectados por el número de oferentes y demandantes que lo integran, tipo de bienes o servicios que produzcan, precios que manejan regulaciones legales que los controlan, etcétera. Todo ello hace que existan diferentes tipos de mercados, el texto se enfatiza en el estudio de los mercados de competencia perfecta. |
es |
dc.language.iso |
es |
es |
dc.publisher |
Universidad San Marcos |
es |
dc.relation.ispartofseries |
LEC ECO;0013 2019 |
|
dc.subject |
Microeconomía |
es |
dc.subject |
Mercado |
es |
dc.subject |
Competencia perfecta |
es |
dc.title |
Equilibrio empresarial |
es |
dc.type |
Objeto de aprendizaje |
es |
dc.type |
Lectura |
es |