DSpace Repository

Los seis pasos de la venta eficaz

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-17T00:15:22Z
dc.date.available 2020-04-17T00:15:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/645
dc.description Explanation of the six steps to be taken to establish an effective sale. Discusses the purchases that consumers make online, as well as CRM (Customer Relationship Management). es
dc.description.abstract Explicación de los seis pasos a llevar a cabo para establecer una venta eficaz. Se comenta sobre las compras que realizan los consumidores en línea, así como de la CRM (Customer Relationship Management). es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0085 2016
dc.subject Mercadeo directo es
dc.subject Venta es
dc.subject Consumidor es
dc.subject Customer Relationship Management es
dc.subject CRM es
dc.title Los seis pasos de la venta eficaz es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account