DSpace Repository

Nuevas tendencias del marketing

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-15T01:43:04Z
dc.date.available 2020-04-15T01:43:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/600
dc.description Academic material that examines new focuses of marketing and the resulting trends in: permission marketing, neuromarketing, marketing 2.0, inbound marketing and micro marketing. es
dc.description.abstract Material académico en el cual se examinan los nuevos enfoques del marketing y las tendencias que de estos resultan, se comenta acerca de: marketing de autorización, neuromarketing, marketing 2.0, inbound marketing y micro marketing. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0040 2016
dc.subject Mercadeo es
dc.subject Tendencias de marketing es
dc.subject Innovación es
dc.title Nuevas tendencias del marketing es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account