dc.contributor.author |
Universidad San Marcos |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-15T01:39:36Z |
|
dc.date.available |
2020-04-15T01:39:36Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/599 |
|
dc.description |
When talking about traditional marketing it is important to talk about the 4Ps, the combination of the four is known as the marketing mix. The most conservative authors and theorists continue to base their models on this marketing mix, many incorporating ideas and concepts from new marketing trends into the traditional model. The reader will learn about the definition of marketing, the process of marketing in the new trends, from transactional to relationship marketing, emotional marketing and holistic marketing. |
es |
dc.description.abstract |
Al hablar de marketing tradicional es importante hablar de las 4P, la combinación de las cuatro se conoce como mezcla de mercadeo. Los autores y teóricos más conservadores siguen basando sus modelos a partir de esta mezcla de mercadeo, muchos incorporan al modelo tradicional, las ideas y los conceptos de las nuevas tendencias del marketing. El lector podrá conocer acerca de la definición de marketing, del proceso del marketing en las nuevas tendencias, del marketing transaccional al relacional, del marketing emocional y del marketing holístico. |
es |
dc.language.iso |
es |
es |
dc.publisher |
Universidad San Marcos |
es |
dc.relation.ispartofseries |
LEC MER;0039 2016 |
|
dc.subject |
Mercadeo |
es |
dc.subject |
Tendencias de marketing |
es |
dc.subject |
Mezcla de mercadeo |
es |
dc.subject |
Innovación |
|
dc.subject |
Marketing mix |
|
dc.title |
El mercadeo tradicional y sus enfoques |
es |
dc.type |
Lectura |
es |