DSpace Repository

Elementos básicos del marketing digital

Show simple item record

dc.contributor.author Universidad San Marcos
dc.date.accessioned 2020-04-15T01:09:32Z
dc.date.available 2020-04-15T01:09:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/596
dc.description Academic material created in order to present the basic elements of digital marketing, reviewing the basic and fundamental aspects of the theory and methodology of digital marketing, also addresses the system of digital marketing. es
dc.description.abstract Material académico creado con el fin de presentar los elementos básicos del marketing digital, se revisan los aspectos básicos y fundamentales de la teoría y metodología de marketing digital, también se aborda el sistema de del mercadeo digital. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0036 2016
dc.subject Mercadeo digital es
dc.title Elementos básicos del marketing digital es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account