dc.contributor.author |
Universidad San Marcos |
|
dc.date.accessioned |
2020-04-15T00:04:32Z |
|
dc.date.available |
2020-04-15T00:04:32Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/506/579 |
|
dc.description |
The strategic planning analyzes the situation of the company and projects the future, the reading gives answer to the why it is necessary to plan, also the components of the integral communications plan are addressed. |
es |
dc.description.abstract |
La planificación estratégica analiza la situación de la empresa y proyecta la futura, la lectura da respuesta al por qué se necesita planear, también se abordan los componentes del plan de comunicaciones integrales. |
es |
dc.language.iso |
es |
es |
dc.publisher |
Universidad San Marcos |
es |
dc.relation.ispartofseries |
LEC MER;0019 2016 |
|
dc.subject |
Planificación estratégica |
es |
dc.subject |
Plan de comunicaciones |
es |
dc.subject |
Comunicaciones integradas |
es |
dc.subject |
Mercadeo |
|
dc.title |
Planificación estratégica |
es |
dc.type |
Lectura |
es |