Show simple item record

dc.contributor.author Bejarano Chacón, Carlos
dc.date.accessioned 2020-11-05T18:22:20Z
dc.date.available 2020-11-05T18:22:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://repositorio.usam.ac.cr/xmlui/handle/11506/1061
dc.description It is based on data collected in the iLifebelt 2016 Study of social networks in Central America and the Caribbean, this in order to measure the great contribution that technological platforms can provide to market research. en
dc.description.abstract Se parte de datos recopilados en el Estudio de redes sociales de Centroamérica y el Caribe de iLifebelt 2016, esto con el fin de dimensionar el gran aporte que pueden brindar las plataformas tecnológicas a la investigación de mercados. es
dc.language.iso es es
dc.publisher Universidad San Marcos es
dc.relation.ispartofseries LEC MER;0017 2020
dc.subject Investigación de mercados es
dc.subject Big data es
dc.subject Redes sociales es
dc.title La data es
dc.type Objeto de aprendizaje es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account