Show simple item record

dc.contributor.author Delgado, Javier Enrique
dc.date.accessioned 2023-06-07T01:49:49Z
dc.date.available 2023-06-07T01:49:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri localhost/xmlui/handle/11506/1928
dc.description In the first part we will define the concept of market, not only from a theoretical but also from a contemporary approach, then we will go into the economic analysis of market types using the perfect and imperfect competition approaches and, finally, we will make an introduction to the approach of one of the disciplines emanating from microeconomics, the discipline of marketing. es
dc.description.abstract En una primera parte definiremos el concepto de mercado, no solo desde la teoría sino desde un enfoque contemporáneo, luego nos adentraremos en el análisis económico de los tipos de mercado usando las aproximaciones de competencia perfecta e imperfecta y, finalmente, haremos una introducción al enfoque de una de las disciplinas emanadas de la microeconomía, la disciplina de la mercadotecnia o el marketing. es
dc.language.iso es es
dc.publisher USAM es
dc.relation.ispartofseries LEC ECO;0018 2021
dc.subject Economía es
dc.subject Mercado es
dc.subject Monopolio es
dc.subject Oligopolio es
dc.title El mercado es
dc.type Lectura es


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account